Метою викладання дисципліни «Управління конкурентоспроможністю на світових ринках» є формування у майбутніх спеціалістів розуміння факторів та механізмів досягнення конкурентних переваг підприємств різних організаційно-правових форм та галузей, управління конкурентоспроможністю, а також визначення конкурентних позицій на зовнішніх ринках.

Завдання вивчення дисципліни: виявлення системної сутності конкурентоспроможності підприємств в сучасних умовах глобальної гіперконкуренції; визначення показників та факторів конкурентоспроможності підприємств (організацій) на зовнішніх ринках; дослідження та обрання різних типів стратегій конкурентної поведінки на різних ринках та оцінюванні їх ефективності; аналіз галузевих, регіональних та секторальних вимог формування конкурентних переваг суб’єктів господарювання; розробка та імплементація конкурентних стратегій українських підприємств в сучасних економічних умовах.

Предмет дисципліни: конкурентні відносини суб’єктів господарювання, механізми їх реалізації та особливості управління при діяльності на зовнішніх ринках.

 

The aim of the course “Competitiveness management in global markets” is to form understanding of the factors and mechanisms of achieving the competitive advantages for the companies of various organizational and legal forms and industries, competitiveness management, as well as to determine the competitive position on foreign markets.

Objectives of the course: identification of enterprises’ competitiveness in the conditions of global hypercompetition; definition of indicators and factors of enterprises’ competitiveness in foreign markets; study and choice of different types of competitive strategies in different markets and assessment of their effectiveness; analysis of industrial, regional and sectoral requirements for the formation of competitive advantages for business entities; development and implementation of competitive strategies for Ukrainian enterprises in the modern economic conditions.

The subject of the course: competitive relations of economic entities, mechanisms of their implementation and management peculiarities during activities in foreign markets