Мета дисципліни “Міжнародний маркетинг” полягає у формуванні у майбутніх спеціалістів сучасного мислення в умовах міжнародного середовища, набуття спеціальних знань і навичок з міжнародного маркетингу.

Об‘єктом вивчення дисципліни виступає світовий ринок, як складна система взаємопов‘язаних сегментів на глобальному і локальному рівнях, кожен з яких має свої особливості; розробка програм виробничо-збутової діяльності у міжнародному бізнесі; пошук власної “ніші” і формування попиту та стимулювання збуту.

Предмет вивчення є глобальні маркетингові рішення, які приймаються підприємствами, організаціями, що сприймають весь світ як єдиний ринок.

 

The aim of the course “International marketing” is the formation of up-to-date thinking in the conditions of international environment, as well as the specific knowledge and skills in international marketing.

The object of the course is the global market as a complex system of interconnected segments on global and local levels, each of which has its own characteristics; development of production and sales programs in international business; identification of “niche” and formation of the demand and stimulation sales activities.

The subject of the course is the global marketing decisions made by businesses, organizations, perceiving the entire world as a single market.